Recenzie (565)
Tintin a případ Hluchavka (1964) (TV film)
Tento 60-ti minutový film je celkem dobrý.Ale nemůžu scénáristovi zapomenout že film není vůbec podle komiksu.
Krtko a televízor (1970)
Krtky moc nemusím.Ale tohle není nejhorší díl.
Krtko a žuvačka (1969)
Němý krteček podle Zdeňka Millera?Ale jo.
Dexterova laboratoř (1996) (seriál)
Povedený seriál od kterého si moc nepamatuji ale pamatuji si že se mi to tehdy líbilo.Proto dávám čtyři hvězdičky.
...A je to! - Dílna (1979) (epizóda)
Opět fantastický díl se vším co mají ostatní.
...A je to! - Houpací křeslo (1979) (epizóda)
Pat a Mat jsou neskuteční nešikové.Ale používají výborné vtípky.
...A je to! - Stěhování (1982) (epizóda)
Další vynikající díl plný originálních vtípků a to je asi všechno.Ale stačí to.
Kuťáci (1976)
Opět výborný díl.Ale nečekal jsem nic jiného.
...A je to! - Nábytek (1989) (epizóda)
Jeden z nejpovedenějších dílů vůbec.Opravdu skvělé.
...A je to! - Tapety (1979) (epizóda)
Asi nejslabší díl kterému stejně dávám pět hvězdiček.Přece jen je to výborné a má to originální nápad.