Recenzie (64)
Strážcovia Galaxie (2014)
Nevím hák vy, ale já se u toho bavil :-)
Twilight sága: Úsvit - 2. čast (2012)
Tento film, potažmo celá "SÁGA" je jen festival debilních tragicky se tvářících ksichtů, bez jakéhokoliv náznaku hereckého umění !!! Lituji lidi, kteří toto doslova hltají !!! PEACE
Mäsiar (2006)
Já blbec na to koukal do půl 2 do rána !!! Takovouhle chybu už nikdy neudělám !!!
My Fair Lady (1964)
Klasika všech klasik !!!
O dvanástich mesiačikoch (2012) (TV film)
Jedna * a to jen kvůli 12 měsíčkům. Zbytek pohádky byl totální tragédie.
Bol raz jeden kráľ... (1954)
Nejlepší pohádka všech dob !!!
Anjelská tvár (2001)
Slušný slovní průjem !!!
Súmrak (2008)
Tak už sem to taky konečně viděl. A musím říct že je to fakt síla. Takhle debilní scénář sem snad ještě neviděl. kdyby to tvůrci mysleli jen jako nějaký novoroční žert, tak ani nepípnu, ale oni to asi myslí vážně, když to má několik dílů nebo co. Opravdu nechápu co na tom ty náctileté emo holčičky vidí !!!
Collapse (2009)
Opravdu zajímavý dokument, který ukazuje jaký má ropa globální dopad. Ale neviděl bych to zas až tak černě, jak to Michael C. Ruppert podává. To ovšem nemění nic na tom, že mi tento dokument nádherně předkládá ukázku toho, jak jsme na ropě závislí.
RocknRolla (2008)
za OST dávám 4*..jinak by to bylo něco mezi 3-4 :-)