Recenzie (425)
Zkáza Dejvického divadla - AIDS (2019) (epizóda)
Plesl, Novotný, Trojan :D Hlášky už zde zazněly. Chudák Trojan :) Tentokrát to byla jízda!
Zkáza Dejvického divadla - Režisér (2019) (epizóda)
Pro mne zatím průměrná zábava, ale Pleslovi dávám čtvrtou hvězdu!
První a poslední (1959)
Čtvrtou hvězdu dávám z nostalgie, při pohledu na starou Prahu s příběhy jejích původních obyvatel....
Bohemian Rhapsody (2018)
Dlouho jsem váhala, jestli mám na film jít, protože Queen je oblíbenou kapelou mého mládí a Mercury byl pro mne vždy nenapodobitelnou osobností. Ale byla jsem pozvána na volňáska do sálu s vícerozměrným dolby zvukem, takže to nešlo odmítnout :) Nakonec jsem ráda, vnímám film jako velkou poctu skupině a Freddiemu. Slyšela jsem různorodé názory, takže jsem šla do kina s tím, že si prostě užiju hlavně muziku, což se vyplatilo. Zvuk a hudba samozřejmě skvělá, záběry kamery také. Děj byl však opravdu průměrný a na Maleka jsem si v první půlce vůbec nemohla zvyknout, teprve s krátkými vlasy a knírem to bylo lepší. Uznávám, že se hodně snažil, někdy možná až přehrával, a pohybově především při závěrečném koncertu byl výborný. Hudba a obraz tedy splnily mé očekávání, ale mezi nejlepší filmy mého života snímek zařadit nemohu.
Roma (2018)
Pastva pro oči i pro duši. Nepamatuji, kdy naposledy mě film v kině takhle dostal. Úžasná pocta neorealismu a ženám. Drama pomalu postupně nabírá na síle a černobílý obraz dochází k naprosté dokonalosti. Scény s pozorováním potlačovaného pouličního povstání z patra obchodního domu, drama v moři či v porodnici a další menší např. o silvestrovské noci, jsou natolik autentické a skvěle nasnímané i ozvučené, že jsem se stala z pozorovatele účastníkem. To se mi už dlouho nestalo. Obdivuji, když v dnešní době někdo dokáže natočit takovýto skvost. Doporučuji jít na Romu do kina, jinak se připravíte o 50% zážitku.
MOST! (2019) (seriál)
Tento styl humoru mě opravdu míjí......Navíc si myslím, že patří na obrazovku až po desáté hodině.
Woman at War (2018)
Pan režisér nám před promítáním snímku řekl zhruba toto: Nebudu vám říkat, co ve filmu je, to uvidíte sami. Ale řeknu vám, co v něm není. Násilí, smrt a sex. Omlouvám se.....:) A přesně tak to bylo. Originální nápad i zpracování s výbornou hlavní představitelkou. Její výkony v terénu byly obdivuhodné. Bez živé kapely a chudáka cizince by to bylo spíše drama dost na zamyšlení. No, uvidíte třeba sami....
Terapie - Epizoda 4 (2019) (epizóda)
Nebudu hodnotit jednotlivé díly, je jich moc. Možná některé i vynechám. První dvě série jsem neviděla, dlouho jsem se na ně chystala, ale tato je určitě zajímavá. Režii Petra Zelenky jsem měla vždy ráda. Sympatický terapeut a jeho různorodí klienti s pestrými problémy jsou rozhodně lákaví, takže budu ráda ve volných chvílích pokračovat. Občas je to i docela poučné....
Grantchester - Episode 1 (2014) (epizóda)
Pro mne zatím pohodová oddechovka na dobrou noc, která nezapře anglickou tradici kvalitních klasických detektivek i s prvky jejich typického humoru. Přihazuji hvězdu za dva sympatické hlavní představitele.
Intimissimi on Ice 2017 (2017) (koncert)
Celkem zklamání. Některá jednotlivá čísla pěkná, ale dohromady komerční slepenec.