Recenzie (306)
Kandisha (2020)
Francúzski priekopníci pokleslého žánru sa pomaly začínajú strácať v šedom priemere.
Lov (2020)
Orwellovská satira,aká tu ešte nebola... Betty Gilpin a jej prejav v tejto úlohe fakt nemá chybu. 90%
The Unborn (2020)
Neuveriteľne nesympatický brak.Herečku v hlavnej úlohe sme v celovečernom filme zaručene videli naposledy,nakoľko tak netalentovaná osoba nemôže robiť ani krovie v reklame na žuvačky.
The Unfamiliar (2020)
Hodina a pol premrhaného času.Námet síce nie je nič extra, no dala sa z toho vytrieskať aspoň priemerná ducharina..no nestalo sa.
Tiché miesto: Časť II (2020)
Niekedy nie je treba inovovať na silu, tvoriť zbytočne prekombinovanú dejovú linku alebo hľadať spôsob akým diváka šokujem, niekedy stačí len pokračovať ... Síce by to chcelo viac od Emily Blunt, no Cillian Murphy zapadol vynikajúco. 90 %
50 States of Fright (2020) (seriál)
Ak milujete všetky klasické hororové klišé rovnako ako ja, ste na správnom mieste. 70%
Glass (2019)
Veľmi prijemne spestrenie v radách filmových komixoviek.Prehjapovaných MARVELOVIEK v pastelových farbách a podobných žánrových odnoží,kde pretlak CGI vybuchuje ako na nový rok,som už celkom presýtený.Shyamalan vôbec nesklamal,len nejde s aktuálnym gýčovým trendom a prináša svojskú superhrdinskú komornú drámu,ktorá v rámci možností ťaží maximum z námetu.
Kliatba kvíliacej ženy (2019)
Decentný odvar moderných tuctoviek bez výraznejšieho rukopisu.Mexický folklór v sterilnej americkej ducharine ničím neprekvapil...Sotva tri hviezdy.
Párty Hárd (2019)
Pohl to rozsekol.Ak viete čo od toho cvoka máte čakať a máte latku nastavenú sakra nízko,choďte do toho !
Besnenie (2018)
Obrovská várka digitálneho hnusu v klasickom popcornovom balení.Bezpohlavný a dejovo plochý blockbuster ktorý stoji iba na Johnsonovej charizme... 50 %