Recenzie (210)
Cirque du Soleil: Midnight Sun (2004) (divadelný záznam)
Samá hudba, čísla....o čem bylo proskočením sklem? O čem byla vlastně "mechanická" ruka? Co tam ukázali? Ohnivá show mi přišla šíleně střižená...
Cirque du Soleil: Corteo (2006) (divadelný záznam)
Pro mě zatím nejslabší kus. Začala mě bavit až druhá část od kroužků.
Malí uličníci: Záchranná mise (2014)
Ta holka je prostě coura...
Žaby bez jazyka (2020)
Tak tohle je velká schýza...
Víkend u Vémolů (2022) (relácia)
On je fakt vymletej....a tajný kamery byly fakt tajný... 🤦
Batman (2022)
Patizónovi jsem absolutně nevěřil. Komisař....jak je to dneska v módě..... genderově vyvážen. Catwoman mi připomínala zlatokopku Erbovou.....ale ty vole! Geniální! Proč DC jde jen Batman?
Životní trefa (2022)
Po dlouhý době Adam zahrál.
Super zvířátka (2022) (seriál)
Vážně? 🤦
UglyDolls (2019)
Ty doslovný překlady textů jsou hrozný. ... Ono je to celkově hrozný....
Projekt Adam (2022)
To máte Gamoru,Hulka,Electru,Deadpoola, cestování časem...co mi to připomíná... 🤔