Recenzie (210)
Čo keby...? - Čo keby... Kapitánka Carterová bola Prvým Avengerom? (2021) (epizóda)
Tři a 1/2 nejde,na čtyři to není... uvidíme,co přijde dál.
Velké dobrodružství Čtyřlístku (2019)
Tak jsem u toho furt něco dělal, že jsem vlastně nevěděl o co tam jde. V jednu chvíli lezou po skále,pak stojí na stupni vítězů,za chvíli je tam záškodník,peklo a posléze Vánoce....
Vlak do Pusanu (2016)
Tak opravuji. Dabing hrozný,ale ta cesta ve vlaku z bodu A do bodu B dost napínavá. Není to tak marné. Ale nejlepší taky ne. Pro hodně lidí asi na večer fajn.
Zlom (2019)
Pro mě jako zarytého ateistu moc pánbíčkářské,ale jinak velmi dobré.
Sanitka 2 (2013) (seriál)
Budař mi umí znechutit jakýkoliv film či seriál. Ale tohle by stálo za 💩 i tak. Neuvěřitelný odpad. Není to ani pocta původnímu seriálu. Nehoda autobusu s autem v prvním díle se snad měla vyrovnat pádu letadla z původního seriálu??? Bože. 🤦
Indiana Jones a posledná krížová výprava (1989)
Nejlepší díl celé série (i s Křišťálovou lebkou). Neuvěřitelná chemie mezi Seanem Connerym a Harrisonem Fordem.
Indiana Jones a Chrám skazy (1984)
Tak proto si nepamatuju že bych tohle viděl... Slabota. A nejvíc mi to zprotivila ta uječená 🐄 ...
Otec rodiny (2021)
Ano,jak padlo jinde,je to klišé. Ale Kevina Harta jsem si neuměl představit v jiné roli než komediální. Tahle "jiná" mu sedla. Líbilo se.
Náčelník (2018)
Velká škoda, že aktéři mluvili. Protože z nich padaly takový...lejna...
Casting na lásku (2020)
Ne. V posledních letech prostě komedie neumíme.