Obľúbené filmy (10)
Tajný život Waltera Mittyho (2013)
Nedotknuteľní (2011)
Dobrý ročník (2006)
Horšie to už nebude (2006)
James Bond: Skyfall (2012)
Hviezdny prach (2007)
Kung Fu Panda (2008)
District 9 (2009)
500 dní so Summer (2009)
Po 4. shlédnutí jsem nadšen stejně jako při první projekci. Tento kousek mě sedí osobně dost na míru. Když pominu parádní to okolo, supr soundtrack, casting,grafika a herecké výkony, tak ten běžný životní příběh kdy chlapec potkal dívku je pro mě tak příjemně reálně podaný že se na to dá koukat furt dokola a asi to neomrzí. P.s. J.G-Leqitt je samec :) a tenhle film je jeden z důvodů proč je u mě v oblíbených;)