Recenzie (24)
Posledný výkrik (2012)
Luxusní cliffhanger!!! :D
Anjelik na nervy (2015)
Nekoukatelné
Posledný skaut (1991)
Nikdo tě nemá rád, všichni tě nenáviděj, posereš to, usměj se čuráku
Dvanásť rozhnevaných mužov (1957)
Bezchybné
Soudkyně Barbara (2015) (relácia)
Jedna * za tu sexy zrzku a druhá * za fajn hádky
Krvavý román (1993)
Tak tohle bylo vážňě vynikající, děkuji vážňě tv prima že vypouští do světa i takové lahůdky jako je Krvavý román i když jsem doufal že se k tomu dostanu mnohem dřív a tentokrát mi vážňě ten snímek stal za to.
Maniac (2011)
Výborný kraťas lepší jsem snad neviděl
Touch of Evil (2011)
Nejlepší Brad Pitt a Gary Oldman
Pterodaktyl (2005)
Dvě fajn věci na tomhle odpadu všech odpadů. 1. Hlášky Coolia, 2. useknutí půlky těla (u toho jsem se vážně nasmál), jinak běs a utrpení.
Atramentové srdce (2008)
Absolutní kravina všech kravin a vykradačka všeho možného (Stín - Balrog...), nezajímavé zpracování a do toho ještě nezajímavé monology a mnoho další dementností.