Recenzie (110)
Paterson (2016)
Treba sa tešiť aj z maličkostí. „Don't try to change things, or you'll make them even worse."
Fakjú pán profesor 2 (2015)
Špeky Chan ma dostal
Most špiónov (2015)
Perfektný výtvor, ale čo iného sa dalo čakať od dvojky Spielberg, Hanks.
Posledný lovec čarodejníc (2015)
Nebol to až taký prúser ako som čakal, ale podľa konca usudzujem, že tvorcovia plánujú pokračovanie. Dúfam, že sa toho nedočkáme, a keď už áno, tak treba dať oveľa väčší dôraz na scenár.
Nemilosrdní (2015)
Jean Reno stárne a je to poriadne vidieť, ale na jeho hereckej kvalite to neuberá. Tento film je príjemnou večernou oddychovkou s humornými vsuvkami a to zaistí, že sa počas krátkej stopáže nebudete nudiť.
Suburra (2015)
Filmy európskej produkcie mám rád, a toto dielo jeden z dôvodov prečo. Zo začiatku neprehľadné príbehy, ktoré sa počas deju spoja do krásneho celku. Solídna mafiánska dráma.
Spomeň si (2015)
Od tohto filmu som veľa nečakal, avšak výrazne prekvapil. Christopher Plummer sa svojej role zhostil geniálne a dementného starca zahral ako sa patrí. Čo sa týka deja, bol miestami nudný, ale neurazil a nakoniec to vynahradil nečakaným záverom.
Na život a na smrť (2013)
Na film som sa tešil ako sviňa a nesklamal ma. Parádne zobrazenie nepodarenej operácie Red Wings. Výborný herci sa vžili do svojich rolí a počas sledovania filmu to bolo cítíť. Je jasné, že niektoré scény boli prehnané, ale tie nájdeme v každom filme. Navy Seals sú poriadne tvrdí chlapi, na začiatku filmu je možné vidieť útržky s výberových konaní, nie je to žiadna prechádzka ružovou záhradou.
Kámoši až na dno lahve (2013)
That is such a bullshit
Od súmraku do úsvitu (1996)
Prvá hodina filmu bola parádna. Scenár bol geniálny. Ale potom prišlo niečo nepochopiteľné, čo úplne odrovnalo celý film. Veľká škoda, že sa režisér nedržal žánru z prvej hodiny filmu. Neviem načo tam najebal upírov. Škoda.