Posledné recenzie (64)
Chlapec (2016)
Už cestou do kina jsem čekala, že se z porcelánové panenky stane démon, který bude řádit a zabíjet a celkově posledních 20-30 minut bude zdrhačka. Nakonec víc jak příjemné překvapení. Lekavých scén na pokladu zvukových efektů bylo ušetřeno, Laura Cohan byla skvělá a za film mi né jednou naskočila husí kůže. Závěr (pro mě) dost nečekaný a jediný, co mě na tom zamrzelo bylo pár nezodpovězených otázek, nad kterými jsem přemýšlela ještě cestou domů. Filmová lahůdka mi vzala dech a já dávám plných 5*. :-)
Hypnotizér (2012)
No strašný. Keplerovky miluju a tohle se tomu ani zdaleka nepodobá. Jasně, že tam musíme brát určitou rezervu, ale tohle mě teda pohoršilo. Film mě ani na minutu nezaujal a český dabing byl k pláči. Jedna hvězda za Mikaela Persbrandta.
Nagano 1998 - hokejový turnaj století (1998)
Ze svých dvou let, kdy se Nagano odehrávalo sem si toho moc neodnesla. Ale tolik radostných příběhů, videí a záběrů, které jsem viděla a poslouchala, jsem si Nagano zamilovala. Při sledování tohoto dokumentu se mi při každým klíčovým gólu draly slzy do očí a naskočila husí kůže. Miluju hokej.