Recenzie (249)
Dvanásť rozhnevaných mužov (1957)
Tak konečně jsem měl tu čest se s tímhle filmem setkat, naprostá paráda, herecký koncert všech zůčastněných. S velkým potěšemím hodnotím za 5*
Doktor od jazera hrochov (2010)
Naprosto katastrofální, absolutně nevtipný a šíleně nudný. Prostě ztráta času.
Hitler kaput! (2008)
Docela jsem se na to těšil, baví mě filmy kde jsou zesměšňovaný fricové:) Některý gagy jsou fakt dokonalý, Na filmu je vidět, že si Ivani dali i docela slušnou práci s detailama a to bylo fajn. Jen je škoda pár vyloženě tupých až trapných scének. Za film 3* + jedna za krásnou Annu.
Bez záznamu (2012)
Musím řict, že docela spokojenost. Po pár nevýrazných rolích Seana Beana konečně přišla ta, která mu vyloženě sedla. Líbilo se mi prolínání období a náhled na danou problematiku z trošku jiné stránky.
The Punisher: Dirty Laundry (2012)
Tak tohle byla těžká paráda!!!
Posledný skaut (1991)
Voda je mokrá, nebe je modrý a já prostě miluju tenhle film.
Hnev Titanov (2012)
Neurazí, ale ani tolik nezaujme a to je velká škoda.
Dobrý, zlý a škaredý (1966)
Tak teď opravdu nevím, který film mistra Leoneho je lepší. Jestli Hodný, zlý a ošklivý nebo Tenkrát na Západě. Opravdu oříšek, který se ani netroufám rozlousknout. Bravo!
Telefónna búdka (2002)
Už jen hlas Kiefera Sutherlanda je perfektní a film? Ten samozřejmě taktéž.
Borat: Nakúkanie do ameryckej kultúry na objednávku slavnoj kazašskoj národa (2006)
Opravdu už ani nevím, kdy jsem se naposled u nějakého filmu tak chlámal, že sem vypadl z křesla, Sacha Baron Cohen je neskutečnej borec a já ten jeho humor prostě žeru. Jen tak dál.