Recenzie (249)
Prísľuby z Východu (2007)
Viggo Mortensen tady nehorázně válí!!! dostal se konečně ze škatulky... vynikající snímek!!!
Projekt X (2012)
Nářez !!!! nemá cenu dodávat nic jinýho.
Skrat (2011)
Pěkné a celkem uvěřitelně udělané bojové scény. To je ale asi tak všechno pozitivního na tomhle filmu, který zabíjí pro snímek naprosto tragicky vybraná hudba.
Modelky na odstrel (2005)
Naprostej vrchol nevkusu doplněnej o naprosto šílený herecký výkony. Už dlouho jsem neviděl nic tak hroznýho!
Bitka na Ridgemont High (1982)
Naprosto špičková oldschool komedie. Sean Penn je borec největší:)
Medzi vlkmi (2011)
Začátek filmu vypadal poměrně slušně ale bohužel se poté film začal trošku propadat a mírně nudit, možná, že to bylo i stopáží, která mohla být dle mého klidně o nějakých 15 min kratší. Snímek však poměrně pěkně vykresluje krásu a syrovost Aljašské přírody. Liam Neeson táhne tenhle film a je jako vždy perfektní. čtyři hvězdy tomu nedám ale takové lepší tři si zaslouží.
Mechanický pomaranč (1971)
Tak tohle je parádní vizuální ,,úchylárna", skvělá kamera, hudební podkres a především Malcolm McDowell. Další z mála filmů kategorie nezapomenutelných.
Návrat Temného rytiera (2012)
Paráda! Chris Nolan to zase dokázal. Já tedy odcházel z premiéry naprosto spokojený. Také jsem se nejdříve neubránil tomu abych srovnávál TDKR s TDK, ale to opravdu nejde. Každý má své kouzlo. Už se těším až si budu moci TDKR vychutnat v Bluray.
Toopy & Binoo (2005) (seriál)
Toopy a Binoo proč ne? pro děti je to fajn. Nikdo přece nenutí dospěláky aby na to koulali.
Interstate (2002)
Velice příjemný road movie. Nenucený, parádně plynoucí příběh s množstvím skvělých herců s Gary Oldmanem v čele.