Recenzie (56)
Putin: Príbeh ruského špióna (2020) (seriál)
Davno som nevidel tak tendencne a neobjektivne natoceny dokument. Hlavne tretia epizoda je az absurdne naivna bez stipky objektivity a plna tvrdeni zalozenych len na subjektivnych konstataciach skrachovanych zbehov. Pokial ide o pasaze, v ktorych by sa ocakavala aspon minimalna miera faktografie, autori sa obmedzili na formulacie ako “udajne, nepotvrdene, pravdepodobne” atd.)a nasledne na takomto slabom argumentacnom podklade dospeli k (pre nich) jasnym zaverom. Rozhodne nie je dovod obhajovat Putina, ale toto “dielo” ma obdobnu vypovednu hodnotu ako keby prostoduchy zbabelec Matovic natacal dokument o Ficovi. Najvacsou tragediou je, ze nasa verejnopravka tento skvost nekriticky odvysielala. Uplne zle.
Tři Tygři ve filmu: JACKPOT (2022)
Tak toto je ale že strašne silený trapas…
Zimnicea (2020)
Matovičova vlada v priamom prenose :D
Jozef Mak (2021) (TV film)
Bravurne spracovane…niet co dodat.
V pasci (2020)
Z potapačského a fyziologického hladiska absurdné, ale dej dobrý.
Cesta za smířením (2021)
Wyrkola je v podstate taky norsky Quentin Tarantino…
Osudová stávka (1998)
Uplny SHIT... ked chcete zabit 1.5h pozeranim sa na dementneho vincenta galla v cervenych cizmickach (v ktorych vyzera ako mrazik), zapnite si toto veldielo pre ludi s obsedatno kompulzivnou poruchou.
Piliere Zeme (2010) (seriál)
Veľmi dobre spracované...len škoda toho nezmyselného odklonu od knihy...
Kravaťáci (2011) (seriál)
Takychto kvalitnych serialov je fakt malo. Malokedy sa stava, ze sa naboj nejakeho serialu nevycerpa ani po osmych seriach, pricom kazda s vynimkou tej prvej obsahuje az 16 epizod... Po tom, co odisla Gina, Patrick a Meghan, som cakal, ze serial bude upadat. Opak je vsak pravdou a Gabriel Macht s ostatnymi to davaju uplne na panov. Uz teraz sa tesim na 9tu seriu. U mna suverenne absolutorium.
To (2017)
Tak táto traparina si zaslúži absolutórium v prehnanosti a nezmyselnosti. Je toto naozaj to, čo vie väčšina dnešných divákov oceniť? ...