Recenzie (554)
Prízračný svet (2001)
Nebavilo mě to.
Americká krása (1999)
Vážně dobrý!
Červená horúčava (1988)
Dost pomalý na dnešní dobu.
Tanec s vlkmi (1990)
Trvalo mi to 20 let, než jsem se k tomu filmu dostal. Možná bych dříve dal vyšší rating.
Lord of the Dance (1997) (divadelný záznam)
Film ujde a ČEZ Aréna Ostrava 6.2.2010 BOMBA !!!!
Neuveriteľný deň (1993)
Viděl jsem jej dnes asi popáté, ale poprvé si jej skutečně užil. Nádhera!
Kráva (1993)
Krásný film, který by se jiným happy-endem zkazil.
Tokio! (2008)
Interior design ***** ; Merde *** ; Shaking Tokyo *****
Krížnik Potemkin (1925)
Já mu dávám pět jasných. Je to skvost, ale nic pro mě.
Opičí král (1986) (seriál)
Byť čínské výroby, přec´ jen učebnice Buddhismu