Recenzie (554)
Žezelotebon (2006)
Mé naprosto subjektivní dvě hvězdy.
Tragédie raketoplánu Columbia (2008) (TV film)
Je zajímavé shlédnout filmy Tragédie raketoplánu Columbia a Poslední let raketoplánu Columbia. Oba popisují stejnou událost, ale každý ovlivňuje diváky jinak. Zde je NASA použita coby fackovací panák, ten druhý je smířlivější. Každopádně mi v obou chyběl Flight Director LeRoy Cain.
Akvária na míru (2011) (relácia)
Tady se nabízí srovnání s podobnými pořady jako třeba Americký Chopper. Rozdíl je snad jen v tom, že tihle chlapíci jsou zábavnější, páč pobrali více sociální inteligence a nejsou to takoví burani. Jejich války jsou vpravdě žabo-myší a úsměvné. Nádherný svět barevných rybiček, obřích nádrží a neskutečných projektů, jenž podtrhují význam slova kýč, činí tuhle reality show velmi koukatelnou. O to víc, pokud i vy máte doma nějaké to akvárko. Od televize odcházíte s pocitem, že nic není nemožné a že se snad i váš život otočí k lepšímu.
Zvedá se vítr (2013)
Je zřejmé, že se Ghibli studio pokouší o neustálý posun v animované tvorbě, ale bohužel to tentokrát dopadlo špatně pro příběh. Za srdce to nevezme (moc) a o dalším zhlédnutí nemůže být ani řeč. Možná časem, ale nevím.
Koinu dan no monogatari (2002)
Co se dá říct na celkem nostalgickou jízdu s H!P Kids a Morning Musume? Filmově nic, tohle je prostě jen pro fanoušky. Momo a Sakitan v hlavní roli, Gomaki a Charmy spíš cameo. Hodně hloupý a naivní, ale culil jsem se celej film. Ono stěží poznávat zpěvačky kterým je dnes už okolo dvaceti, je taky přece jen zábava k lahvince lacinýho vína. Snad jen dodám, že ve filmu neuvidíte Nono, Aibon, Aichan a Marippe, které měli asi dost práce s Minimoni a stejně tak Maimai, která v té době sotva ještě chodila natož mluvila. Ale v klipu na závěr je uvidíte všechny. Dostupné na ulož.to. Shitsurei shimashita.
Harry Brown (2009)
Studené. Britské. Dobré. Nesedlo mi to. Konečně dal někdo Filchovi na budku :D.
96 hodín (2008)
Je to skvělé, ale mnoho žánrových klišé tomu ubírá na velkoleposti. Stále ale dobrý akčňák s bezvadným napětím.
Meet the Feebles (1989)
Žranice pro intelektuály. Nic pro mě. Nebavilo.
Scary Movie 5 (2013)
Pokud se berete moc vážně, tak se na to nedívejte. není to moc dobrý, ale trochu to pobaví a zabijete tím čas. Stačí. Blbci, kteří od jedničky dávaj nízké hodnocení a pořád si stěžujou na nekvalitu, jsou jak cestující v MHD.
James Bond: Skyfall (2012)
Zabili M parchanti! (Aspoň že tak).