Recenzie (554)
Fix (2008)
Ano, Olivie i mě přitáhla. Jinak tohle není můj styl filmu, ale je to dobře udělaný.
Vymedzený čas (2011)
Chtělo by to natočit film o odporných levičácích, co neustále baží po úspěchu druhých. To by byl hit !!
L. A. - Utajené skutočnosti (1997)
Brzy jsem to vypl. Všechny ty řeči o tom jak skvěle natočený to je jsou mi na nic, když mě to nebaví.
Kým si po nás príde (2007)
To byl koncert, ne film.
Ľúbostný príbeh (1994)
Bojuju abych nedal pět. Bylo tam opravdu moc pěknýho herectví a vlastně asi tomu dám *****. Protože v tomhle žánru pro líné nedělní odpoledne je to špička.
Autá 2 (2011)
Nebylo to zas tak špatné, 3-4 hvězdičky jsou adekvátní. Zklamaný fanoušek může dát 2, ale řvát tady o odpadu vypovídá o povaze místních pršinosů. EDIT 4.8.2022 Opravdu i po jedenácti letech mi to přijde, že je to udělané jen tak, aby to pobavilo. Strašně přeplácaná příběhově, hlavní myšlenka se tam až moc ztrácí, naštěstí komediální prvky docela fungují včetně reminiscencí na první díl, který překonat prostě nikdy nepůjde.
Neriadená strela (2010)
Skvělá první polovina. Je fakt, že konec mohl být víc pokažený, ale i tak dvám za 5*. Přidal jsem i jinde a tak přidám i tady. Komedie se dají ještě pořád točit.
Columbo - Sex a ženatý detektív (1989) (epizóda)
To je za to intermezzo s tubou. :)
Nicholas G. Winton - Sila ľudskosti (2002)
Jeden z mála dokumentů, kde téma vždycky bude lepší než zpracování. Co je dnes lidskost podle nás? A co podle Nicholase?
X-Men 2 (2003)
Lepší než jednička