Recenzie (554)
Earth (2007) (TV film)
Náherné obrázky jinak evol. & GW propaganda naservírovaná tak, že ji bez výhrad vezmete.
Habermannův mlýn (2010)
První hodinu jsem se ale vůbec nebavil, přišlo mi to poslepované ... Tři hvězdy za skvělou výpověď té doby.
Sama v Afrike (2009)
Tři a půl.
(K)Lamač sŕdc (2010)
Komedie roku.
Iluzionista (2010)
Nelze tomu upřít kvalitu ale málem jsem u toho usnul. Nedotklo se mě to.
Serge Gainsbourg (2010)
Film o rozervanosti duše, kdy si člověk uvědomí, že pro touhu jsme vynechali touhu samotnou.
Biela stuha (2009)
Taky nemám rád zamlžené konce a s "rozuzlením" nejsem spokojen.
Harry Potter a Dary smrti - 1. (2010)
POMO a Tetsuo nechoďte na poslední díl. Vážně, kašlete na to. Nemá to cenu. (Po druhém shlédnutí konstatuji, že se jedná asi o nejlepší díl).
Ja, zloduch (2010)
Animák roku 2010!
Wall Street: Peniaze nikdy nespia (2010)
Mohl z toho vytěžit víc.