Obľúbené filmy (10)
Pán prsteňov: Návrat kráľa (2003)
Star Wars: Epizóda V - Impérium vracia úder (1980)
Sága rodu Skywalkerovcov pokračuje, a musím priznať, že oproti Novej nádeji ma tento diel bavil ešte viac. A to aj vďaka majstrovi Yodovi, ktorý predáva mladému Skywalkerovi svoje múdrosti a šokujúcemu zisteniu, kto vlastne splodil Lukovu bloňďavú hlávku (a ostatné údy samozrejme). A nechýba samozrejme iskrenie medzi Hanom Solom a princeznou Leiou. Pre mňa najkrajší film celej hexalógie.
Piaty element (1997)
Con Air (1997)
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
Najhoršie väzenie, ktoré poznám, je to, ktoré si kúsok po kúsku budujeme vo svojej hlave. Skutočne silného ducha nedokáže uväzniť ani ten najhrubší múr. S nádejou, pokorou a víziou lepšieho zajtrajška je Andy prototyp človeka, akým by som aj ja sama chcela byť. Pokorný, nesebecký a vytrvalý... Ten, čo sa nikdy nevzdá, aj keby geologické kladivká z neba padali. Pretože najhoršia zo všetkého je rezignácia, pasivita a strach... Frank Darabont nám priniesol krásny príbeh o tom, že bez nádeje a skutočného priateľstva sme len obyčajnými krehkými bytosťami slepo sa potácajúcimi na ceste života. Pripomína nám, že aj napriek chybám minulosti (resp. nepriaznivej zhode okolností), môžeme začať nanovo a s čistým štítom s nekonečným množstvom možností, množstvom väčším ako šíry oceán...
Blbý a blbší (1994)
"Blbí lidi, taky lidi" Skvelá komédia, ktorú poznám už naspamäť. Týchto dementov jednoducho musíte milovať. Jim Carrey je KING a Jeff Daniels za ním nezaostáva. Putovanie za pani "Samsonite-ovou" vo veľkom štýle :) Proste klasika.
P.S.: Milujem ťa (2007)
Gerard - milujem ťa :D
Klub príšerných žien (2002)
V podstate je to taká teen-hovadina, akých sú stovky, k tomuto filmu mám však určitú citovú väzbu (ja som sa pri ňom dokonale bavila a dodnes z neho citujem niektoré hlášky). A ešte jedno odporúčanie: Sledujte to len v origináli, dabing to podľa mňa dosť zabil. (Z hlavných predstaviteľov sa stali riadne fešandy, to sa musí uznať)