Posledné recenzie (231)
Pred polnocou (2013)
Velmi příjemný příběh se zajímavou zápletkou. až teď mi došlo, že je to poslední část ze třech filmů, kde předchozí jsem hodnotil velmi špatně. Nejspíš záleží na nastavení a současném rozpoložení :-) Každopádně dám těm dalším šanci a uvidíme.
Minulé životy (2023)
Příjemné korejské drama. Originální a velmi nepředvídatelné. Působivé dialogy a za mě skvělý scénář, se kterým si režisérka a scénáristka v jednom, poradila. Těším se na další její film. Závěr mě i lehce překvapil. Počet hodnocení: 1348
Nočné zvieratá (2016)
Precizní film. Díky skvělé atmosféře, hercům, obrazu a hraním si se světlem jsem se dokázal ponořit do příběhu. Amy a Jake ideální herci a skvěle jim role pasovala. Noční zvířata vás nutí přemýšlet, obávat se a být i zneklidněný či znechucený. Toho všeho dosáhnout beru jako opravdové umění. Dnes jsem to viděl nejspíš počtvrté, popáté celkem? Děkuji za takový film.