Recenzie (91)
Útek do divočiny (2007)
Lepší konec si snad nedovedu představit.
Terapie - Série 1 (2011) (séria)
Tenhle serial se Vám buď líbí nebo ne. Občas mi to přijde jako Myšlenky zločince nebo Specialisté na vraždy........akorát tady místo mrtvol padají vztahy. Roden je zvláštní. Vypadá jako vyschlá mumie z Dachau, potkat ho, dám mu prachy a něco k jídlu. Docela mě překvapilo, že epizody jsou krátký a přitom napěchované neočekávaným. Občas pozoruji, že potkávám podobné lidi.
Catfish (2010)
Tak jako dobrý, ale že bych o tom musel hned psát domů..........tolik cool mi to nepřišlo.
Czech Made Man (2011)
Tak takhle se píšou memoáry. To je nášup. Pravda nebo lež?? To není podstatný. Důležitý jsou prachy.
MacGyver (1985) (seriál)
MacGyver a jeho nožík......smrtelná kombinace. Díky němu jsem si udělal první výbušninu.
Hviezdna brána: Atlantída (2004) (seriál)
Nedával jsem tomuto pokračování velkou šanci.........ale světe div se, ono to funguje. Obzvlášť chutné jsou scény, kdy se potkávají staří a noví členové týmu. Teal'c a Ronon Dex si poměřují svoje.........fyzické propozice :-D
Hviezdna brána (1997) (seriál)
Naprosto plytký, jednoduchostí a selským rozumem čpící s mírným sarkasmem ......ano to je Jack O´Neill. U tohohle seriálu vidíte, jak důležitá je angličtina......domluvíte se i v jiné galaxii. - tedy "vskutku".
Jistě, pane premiére (1986) (seriál)
Když byl Hacker poslanec, tvrdil, že nemá žádnou moc. Pak se z něj stal ministr a zase neměl moc. Teď je premiér a co myslíte?? špatně.....nemá vůbec žádnou moc. Ale důležitý postřeh: Trojský kůň byl vlastně řecký aneb timeo danaos et dona ferentes.
Bobor (2011)
No dobrý no. Nevím, co jsem čekal, ale rozhodně né tohle. Film byl nudný a nic mi nedal. Koukám na komentáře a přemýšlím, jestli jsem viděl stejnou věc jako ostatní. hmmm uvidíme příště.
The Victoria's Secret Fashion Show (2010) (relácia)
super kostýmy :-D jo a taky ty holky-málem jsem si nevšiml. :-D