Obľúbené seriály (6)
NCIS - Námorný vyšetrovací úrad (2003)
Musím dát pět, seriál přesně podle mého vkusu. Výborný herecky a Paulley Perrette je prostě k sežrání..:-D. Vydržel jsem všech 188 dílů a to se mi ještě u žádného seriálu nestalo...tak proto 90% a zaokrouhleno nahoru..:-)
Myšlienky vraha (2005)
Dle mého názoru se v páté seriálu přecenila postava Derecka, ač je mi velmi sympatický, do role šéfa týmu se mi nehodí...na rozdíl od názoru Malarkey, si myslím, že seriálům CSI konkuruje více než zdatně..:-)
Falling Skies (2011)
První dva díly hodně dobré, očekávání se bohužel nenaplnilo. Ale v celku slušně natočený seriál, který by ovšem mohl mít poloviční počet dílů a všechno by se tam bývalo vešlo. Ještě mi chybí skouknout poslední díl, ale více než 60 to už nebude..
Událost (2010)
Viděl jsem zatím 17 dílů a není to špatné, ale pokud mám srovnávat z 24, tak Event rozhodně prohrává. I přesto 65%. Jen škoda, že padouch už vybouchl... Byl celkem vyrovnaným protivníkem americkým bezpečnostním agentůrám..:-D