Recenzie (53)
Smallville (2001) (seriál)
Jo smallville je dobrej jen tam strašně chybí: 1) jakékoliv scény s Clarkovými kamarády a jejich rodiči (v seriálu moc neuvidíte rodiče ostatních) 2) jakékoliv scény Clarka když byl malý, což na to by se dalo krásně zpracovat něco 3) Scény bez příšer meteoristických zrůd (např. Clark de do kina s lanou a hned se tam musí něco stát). Celej seriál je o Lexovi, Laně, fůrou meteoristických příšer... Možná to kritizuji ale sleduji to rád jen mě štve co všecko tam chybí.
Kellyho gang (2003)
No jo Heath a Orlando a ještě k tomu dobrej film tak to je přece jasný hodnocení :)
Smallville - Absolute Justice (2010) (epizóda)
Jo a jo a jo je to dobrý a u Smallvillu dvojdíl ještě nebyl, tak proč ne? :)
All of the Dead (2000)
Exkluzivní.
Spiderman: The Peril of Doc Ock (2004)
supr lego filmy mám rád je tam ukázaná tvořivost člověka a fantazie. Přesně jak v tomto :) .
Good Time Max (2007)
Právem je to Jamesův film a film, který je dobrý. Škoda jen, že není moc známej a nemá českej dabing ): .
Kesslers Knigge (2009) (seriál)
Mě osobně se Kessler líbil ve všem a nadšeně jsem hledal další díly které jsem neviděl. Dokážu se i podívat na některý i vícekrát takže jako komik určitě neselhal. Pár dílů je slabších, ale né vyloženě trapných na každém je něco inteligentně vtipného.
Čerte, drž se svého kopyta! (1998) (TV film)
Dvě hvězdy za to, že je nějaká snaha dělat něco pro děti, ikdyž tahle práce pro děti byla spíše k horšímu.
Toto je Sparta! (2008)
Hrůza myslel jsem si, že něco tak strašnýho nemůže ani nikdo natočit. Nikdy neodsuzuju film až tak, že dám odpad, ale v tomhle případě není na výběr.
Ošklivka Katka (2008) (seriál)
Tak zase hrozný to rozhodně není. Jednou za den se to dá v pohodě přežít ba dokonce se dá na to i těšit. Chvílemi dobrý humor typu: o Vás bych si neotřel ani kabát a někdy zase humor pěkně pod čarou. Někdy nudné a zdlouhavé a někdy až přespříliš rychlé (viz díl 73.). Dávám objektivních 3* .