Recenzie (53)
Aljaška v plameňoch (1994)
Jeden z fakt nejlepších Stevenových akčňáků a nadprůměrně dobrých akčňáků, dost akce a i děj celkem ujde. Je to fakt pecka. Kdo váhá zda-li shlédnout nebo ne, tak ať stáhne většina lidí co ho uráží už i v tomhle filmu mu závidí.
Bobule (2008)
Výborný nechápu co proti tomu každej má myslel jsem si, že se kouknu na čsfd a bude tu 80%... lidi tohle se řadí mezi nejlepší české filmy.
Janek a Anežka (2011) (študentský film)
Odkaz na film: http://www.youtube.com/embed/21dRgELeb_s Webové stránky jsou: http://www.janekaanezka.cz/
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
Kdo dal 4* tak neví co by mělo být v žebříčku jako první.
Tele Tele (2000) (relácia)
Super vtípky, dvakrát za den si to milerád pustím z archívu novy. Lepší by sice bylo znovu to vidět na televizních obrazovkách, ale když ne tak bohužel ne.
Romance rytířské doby (2010) (študentský film)
Nina Divišková výborná.
Simpsonovci (1989) (seriál)
Luxusní, vždy a nikdy dost.
Pán prsteňov: Dve veže (2002)
Ani kdyby mi někdo vyhrožoval smrtí nedal bych 4 hvězdičky !!! Výborný.
Pán prsteňov: Spoločenstvo Prsteňa (2001)
Nářez nezapomenutelný. Přesně si pamatuju okamžik kdy mi to brácha ukázal na vadné VHS. Byla to velmi špatná kvalita nahrávky začátek byl hodně špatnej a tak jsem ho ani neviděl, ale vím že tehdy jsem chtěl (jako malý kluk) být hobitem a žít Tolkienovu fantazii. Naprostá bomba. !!!!!
Pán prsteňov: Návrat kráľa (2003)
Naprostá paráda. Lepší zážitek mezi filmy těžko najdete.