Obľúbené filmy (10)
Kellyho gang (2003)
No jo Heath a Orlando a ještě k tomu dobrej film tak to je přece jasný hodnocení :)
Pán prsteňov: Dve veže (2002)
Ani kdyby mi někdo vyhrožoval smrtí nedal bych 4 hvězdičky !!! Výborný.
Pán prsteňov: Návrat kráľa (2003)
Naprostá paráda. Lepší zážitek mezi filmy těžko najdete.
Pán prsteňov: Spoločenstvo Prsteňa (2001)
Nářez nezapomenutelný. Přesně si pamatuju okamžik kdy mi to brácha ukázal na vadné VHS. Byla to velmi špatná kvalita nahrávky začátek byl hodně špatnej a tak jsem ho ani neviděl, ale vím že tehdy jsem chtěl (jako malý kluk) být hobitem a žít Tolkienovu fantazii. Naprostá bomba. !!!!!
Boxer (2009)
Ke shlédnutí na http://www.youtube.com/watch?v=H5EB7gE5-k0&feature=youtu.be
Janek a Anežka (2011)
Odkaz na film: http://www.youtube.com/embed/21dRgELeb_s Webové stránky jsou: http://www.janekaanezka.cz/
Prepadnutie v Pacifiku (1992)
Podle mě je to nejlepší film Stevna Seagala, samozřejmě má na kontě hodně dobrých, ale tady ten je fakt dobrej, mohlo ale být víc romantických scén s Erikou Eleniak. Ale i tak slušný!