Recenzie (51)
Team Kaylie (2019) (seriál)
Jako jo, není to žádný veledílo, ale spí se u toho dobře.
James Bond: Spectre (2015)
Spectre má svoje mouchy. Craig už začíná na Bonda vypadat staře, stopáž je tak o třičtvrtě hodiny přepálená, díry ve scénáři. Po recenzích jsem čekal něco mnohem a mnohem horšího. Líbilo se mi propojení na předcházející filmy, které ve finále jakoby uzavíra celou "Craigovskou" ságu. Pokud je to poslední bondovka s Craigem, tak za mě je to důstojné zakončení, jinak nevím nevím.
Hodinový manžel (2014)
V tom filmu poslouchá rádio Impuls každý! A dokonce tam dávají přímé přenosy z nižší ligy vodního póla. Ale dost rýpání. Až na ten lehce nepovedený product placement to je příjemná oddychová záležitost. Doporučuju.
Paddington (2014)
Kdyby byl Paddington bernardýn a nemluvil, tak koukáte na 22 let starého Beethovena. :) Na druhou stranu je nutné říct, že film zbytečně netlačí na pilu a neždímá emoce. Stává se tak snesitelnou a celkem příjemnou podívanou.
Mladí a hladoví (2014) (seriál)
Zatím velice křečovité a průměr z toho čiší na hony daleko, stejně jako papundekl. Uvidíme jak se to vyvine.
Bludiště (1997) (relácia)
Kdo dnes dostane bludišťákem? Já bych tipoval moderátora.
Hotel Paradise (2012) (relácia)
Vlastně nekoukatelný pořad.
Česká 30 (2012) (relácia)
Jednoduché, levné a nezajímavé zaplácnutí vysílacího času.
Jdi do toho! (2003) (relácia)
Taková hodně light verze Fear Factoru.
Cez palubu (1987)
Ten film mě prostě baví. Ať už jde o Goldie, Kurta nebo Mika Hagertyho.