Posledné recenzie (24)
Smallville (2001) (seriál)
je hezké jak je vidět rozdíl mezi Čěchy a Amíky :D v Amerie tohle už kultovka a u nás sračka a já sem na straně Američanu takže u mě Superseriál :)
Amazing Spider-Man (2012)
Řekněme to takhle zatím není žádný Spidy blbost všechny jsou super některé i více pro mě tenhle je nejlepší, doporučuji :)
Hawaii 5.0 (2010) (seriál)
Můj nejoblíbenější serial je to fakt pecka :)