Recenzie (998)
WWE Cyber Sunday (2006) (relácia)
Kane se bohužel moc nepředvede, bohatě to však vynahrazují Edge, Triple H a další legendy wrestlingu. A závěrečná bitka je prostě masakr!
Vengeance: Night of Champions (2007) (relácia)
Zatímco první polovina lehce ztratí dech, druhá ho zase rychle nabere v podobě výborného trojlístku (Edge vs. Batista, ženský wrestling a závěrečná rubačka v čele s Johnem Cenou).
Černé ovce (2006)
Na film, který se honosí titulem "splatter", je ve filmu až podezřele málo černého humoru a humoru vůbec. Ucházející nápady jsou vyplýtvány po první půlhodině, pak už se situace víceméně opakují. Fanatičtí uctívači vyhřezlých vnitřností si mohou přičíst jednu *.
Clerks (2000) (seriál)
Dvě výborné, možná i geniální epizody (Clerks v mrazáku, Dante před soudem) a čtyři zbývající velmi dobré.
Kvaska (2007)
Zpočátku to vypadá nadějně a leccos je i vtipné (hlavně postava režiséra), ale film se bohužel topí ve scénáristické bezradnosti a nelogičnostech a postavy nám nejsou schopny přiblížit ani matní herci. Těšil jsem se alsepoň na kvalitní písně, což se v podstatě (až na pár vyjímek) taky nesplnilo. 3/10
Po hlavě... do prdele (2006)
Bystroň se opět pokusil napsat a natočit něco, na co prostě nemá. U citace Ghost Doga sem se pobavil nemálo, leč jiným způsobem než Bystroň zamýšlel. 1,5/10
Križovatka smrti 3 (2007)
Není to úplný průšvih, problém je, že akce i vtipy jedou pouze na půl plynu nebo i méně. Navíc díky chatrnému scénáři chvílemi nebudete vědět, proč se to a to děje + konec a podoba hlavního záporáka vám musí být jasná již po pěti minutách. 5/10
There's Nothing Out There (1991)
Výrazným pozitivem rozhodně je, že tvůrci přesně věděli, co se divákům na slasherech a podobných hororech líbí a taky to velkou měrou přenesli do filmu. Ve filmu se tak téměř neustále prohání potencionální oběť/slečna nahoře bez a neustále je slyšet osmdesátková hudba, která příjemně nalaďuje ticho před bouří. Na druhou stranu filmu dost ubližuje amatérský původ, takže v mnohých scénách vidíme špatně zakryté scény, v nichž by měl být nějaký trik (např. skok oknem apod.) a samotné monstrum také není moc děsivé. Je to situované do lehké parodie, což podporuje i postava hororového znalce Mika, jehož hlášky se ale velmi rychle okoukají. Nic nezkazíte, když si film seženete, ale z podobného ranku se mnohem více pobavíte u raných děl Sama Raimiho a Petera Jacksona, tady se výsledek dostavil jen z poloviny. 7/10
Justine: Objekt touhy (2000)
SPOILER: Jak jsem předpokládal, studentka Justine se s profesorem vyspala až v posledním díle. Šokující pointa, že? ;o)
Jackass 2 (2006)
Některé momenty jsou vrcholně zábavné (taxík, scénky s dědkem, Puppet Show), jiné zajímavé tím, že už to (pro někoho) přestává být legrace (Steve-O a žralok, kobra, test obranné munice) a pak jsou tu jiné, které jsou totálně nechutné (koňské sperma, pijavice v oku, prdící helma). Ale vždycky se můžete bavit tím, co Johnny Knoxville a spol. zase vymyslí.