Recenzie (22)
Invázia - Ohňostroj (2023) (epizóda)
Linka s rodinku mi ide pekne na nervy.. Tak jebnute dety som este nevidel. Neschopna matka, tam im poriadne mala jebnut s opaskom ked bola prilezitost.. Tak dopadnu deti ked su rozmaznavane.
Pán prstenů: Prsteny moci - Velká vlna (2022) (epizóda)
Amazon stihol pochovat Tolkienovo dedicstvo po 4 diely.. Good job. Galadriel vo vazeni pekny vtip. Adar - dalsi vtip. Dozvedeli sme sa ako bol objaveny mithril teda nedozvedeli. Polovica serie fuc a v podstate sa pribeh nikam nepohol. Nastastie tu neboli akoze hobiti takze pridavam bonusovu hviezdicku. Velebnosti jdu blejt
Pán prstenů: Prsteny moci - Adar (2022) (epizóda)
Minutu pozerat na kona, nasledne minutu na tancujucich akoze hobitov... Pribeh sa takmer nehybe. Toto je fakt nuda.
Bright (2017)
Za hudbu tretia *
Geostorm: Globálne nebezpečenstvo (2017)
Velkolepy grc..
Stranger Things - Kapitola sedmá: Ztracená sestra (2017) (epizóda)
velmi slaby diel a uplne zbytocny..
Megan a Rex (2017)
Najlepsi vykon od Kate Mara
Expendables: Nezničiteľní 3 (2014)
U mňa slabšie ako 2jka ale lepšie ako jednotka.. Stále sa dá na filme dobre zabaviť
Walking Dead (2010) (seriál)
Rozum mi stojí pri niektorých dieloch.. Mali to nehať na 1 seriu a pekne to ukončiť.. Robia s toho primitívnu telenovelu..
Predestination (2014)
Čakal som to čo bude na konci ale nie to čo bolo na úplnom konci.. ****