Recenzie (1 385)
Divadélko pod věží (1981) (relácia)
Mám ráda Marii Rottrovou, mám ráda její písničky a líbí se mi i tento pořad :-)
Lov na Gluma (2009)
Dávám plný počet hvězdiček i přesto, že to není tak monstrózní, velkolepá výpravná trilogie ze světa Středozemě na jakou jsme zvyklí od Pítra. Je opravdu zvláštní vidět Gandalfa, Aragorna a Arwen zahrané jinými herci než jaké jsme vídávali u LOTRa. Na tomto krátkém filmu mě nesmírně zaujala kamera, která spolu s příběhem dala filmu úžasný punc syrovosti a opravdovosti.... pro mne určitě. Takhle natočené záběry bitvy se skřety, konané v šeru lesa, ve mě vážně vyvolaly pocity jakéhosi nejasného strachu ... nevím jak to líp popsat.
Jack, zabijak obrov (2013)
No tak pohádka to pro děti asi ještě moc není, protože je celkem plná drsnějších scén. Na tomto filmu mě moc nezaujala ani výprava, herecké obsazení ani trikové kouzlení. Zvažovala jsem mezi třemi a čtyřmi hvězdičkami, nakonec jsem dala čtyři za sympatický námět, hudbu a kousek toho napětí. Nakonec ale musím uznat, že tvůrci si s obry opravdu dobře vyhráli. Měla jsem z nich silný pocit hnusu a nechuti, což bylo patrně účelem filmařů :-)
Jádro Facebooku (2011) (TV film)
Tento dokument mě dnes vtáhl do sebe. Bylo zajímavé sledovat příběh studenta informatiky a psychologie jak se vypracoval v multimiliardáře :-) Je prostě dobrý a úspěch mu rozhodně přeju.
Průzkum umění (2010) (seriál)
Sympatický seriál, člověk se díky tomu dozví spoustu informací, které se snaží rozluštit tajemstvím opředená díla dávných mistrů.
Bezpečný prístav (2013)
Velmi příjemný film, romantický s napínavou zápletkou. A proč ne, občas se zaplést do něčeho tak romantického s neokoukanými tvářemi, hezkým hudebním doprovodem a sympaticky zvoleným prostředím přímořského venkova :-)
Le Mans (1971)
Velmi zajímavý snímek z prostředí závodních sportovních vozů. Film jsem viděla asi dvakrát, naposledy včera a řekla jsem si, že napíšu i komentář. Nejvíce mě zaujal moment předstartovní nervozity. To napětí, které vládlo než startér zamával krásným vyšívaným praporem, kdy se všechny oči upíraly na velké hodiny a čekaly až se velká ručička konečně dotkne dvanáctky a přesně ve čtyři odpoledne začne čtyřiadvacetihodinová stíhací jízda. Krásně a dlouze ten start filmaři napínali :-) Určitě za zajímavost stojí i fakt jak se člověk dokáže vyrovnat s psychickým traumatem z nedávné havárie, co se mu honí hlavou a pak znovu nasednout za volant a vrhnout se opět do tohoto krvavého sportu jak to sám Steve ve filmu nazval :-)
Egypt (2009) (seriál)
Díky tomu, že tento dokument je napůl hraný, tak jako celek vypadá vše opravdu velmi kvalitně a dobře. Já jsem na historické dokumenty celkem zatížená, zvlášť na ty, které se vztahují ke Starověkému Egyptu a odhalování jeho skrytých tajemství.
Hledání ztraceného času (1991) (seriál)
Je to kvalitní dokumentární pořad, který mě zaujme skladbou svého obsahu opravdu pokaždé, i když dostat se se snídaní k televizi a z pohádek přepnout na dvojku je mnohdy náročné :-))
Angelika, markíza anjelov (1964)
Nezapomenutelná, krásná, romantická Francie 17. století a s ním dobrodružný příběh neohrožené, samostatné, vynalézavé a vždy schopné bojovnice na vícero způsobů ... hraběnky Angeliky de Peyrac. Ne vážně ... film sice připomíná frašku a Angeliku jako VIP slečnu na jednu noc, ale i přesto všechno mám na tyhle její filmy nostalgické vzpomínky a pokud ho budou někdy dávat v televizi, tak se na něj opravdu ráda podívám :-)