Recenzie (1 385)
Pod Jazvečou skalou (1978)
Tomáš Holý jako dětský herec se mi vždycky líbil. Je určitě náročné pracovat s dětmi jako herci. Myslím si, že Tomáš měl herectví v krvi a filmy s ním mě bavily, baví a bavit opět budou :-)
Doba ľadová 2 (2006)
Zábava pro celou rodinu :-) Veverka je prostě úžasná jako vždycky ;-)
Lovecká sezóna (2006)
Připojuji se k názorům, že film "nasál" námět ze Shreka, proto u mě ztrácí jednu hvězdičku. Jinak ale zábava pro celou rodinu :-)
Jurský park (1993)
Dokonalá iluze znovu objevení dávného světa... Film který mě dostal svými efekty, zpracováním, námětem a napětím :-)
Sedem statočných (1960)
Tento film patří mezi špičku všech natočených westernů! Špičkoví herci jako je Steve McQueen, Charles Bronson, James Coburn ad. zajišťují neustálý zájem o tento film.
Fantomas (1964)
Tento film jsem viděla poprvé jako dítě a silně na mne zapůsobil :-) A i když jsem o trochu víc starší, tak se k němu moc ráda vždycky vrátím. Zápletka, humorné scény, napětí ... :-) Osobitý komediální talent Louise v kombinaci s bezkonkurenčním dabingem Františka Filipovského zajišťují tomuto filmu neutuchající zájem diváků.
Fantomas kontra Scotland Yard (1967)
Líbí se mi humor, zápletka prostě všechno :-) Komisař Juve je úžasný :-)
Arabela (1980) (seriál)
Další ze skvostných seriálů mého dětství, kdy jsem netrpělivě čekala na každou neděli, kdy ho dávali v ranním vysílání pro děti - viditelně mě do dnešních dní zájem o svět fantazie neopustil :-)
Miazgovci II (1972) (seriál)
Animovaný seriál mého dětství :-) Hrozně moc se mi líbil, dávám plný počet hvězdiček. Ládínek, jeho pes Zorro, kouzelné "housle" a neuvěřitelná snová dobrodružství na cizích planetách - úúúžasné :-)
Matrix Reloaded (2003)
Na rozdíl od jiných pokračování různých filmů, které nestojí za nic nebo jsou prostě horší, tak pokračování filmu Matrix nezklamalo!!! Zase - perfektní grafika, efekty, hudba, celkově děj a herecké obsazení si kdysi zajistilo mé místo v kině :-)