Recenzie (9)
Orange Is the New Black (2013) (seriál)
Po 15 častiach veľké sklamanie. Sem tam nejaká dobra zápletka, no väčšinou len obyčajná "telenovela" s preafektovaným americkým humorom. Možno časom zmením hodnotenie, no budem sa musieť prinútiť pozerať to ďalej.
Mad Max: Zbesilá cesta (2015)
Za toto oscar?... Nie, nie.... Pozriet ako taku chutovku v kine, to hej, ale nic viac...
Revenant Zmŕtvychvstanie (2015)
Mne to pripadá ako by som pozeral film Tarzan, ale to co vytvoril reziser s hviezdnym obsadenim je nieco neuveritelne... Nechcem byt zaujaty, no Tom Hardy Dicapriovi nielenze sekunduje, ale ho miestami az svojim vykonom prevysuje... Jedina chybicka krasy dlzka filmu, no i tak u mna 95%..
Muž z ocele (2013)
Prvu hodinu som v mysli hladal hlavnemu hrdinovi zdatneho protivnika a strasne mi to vadilo. Dalsou vecou co mi vadilo bolo zbytocne natahovanie casu filmu. Vizualne vyborne no vsetko na ukor deja... Hodnotenie trosku nad priemer 60%...
Dark Touch (2013)
Pekný námet, no len v prvej hodine filmu. Potom sa dej a samotná atmosféra úplne stráca. Práve posledná polhodinka ubrala z môjho hodnotenia minimálne 2°. Myslím, že si to celkovo zaslúži 30%.
Jeff, který žije s mámou (2011)
Keď sa ma niekto spýta, že o čom tento film je, nedokážem mu odpovedať. Nehovorím, že je to otrasné, no niečo tomu filmu chýba a ani tak v hercoch to nebude. Pre tých, ktorí radi zaspávajú pri filme je to originál..
Vina (2010)
2* tomu uplne zodpoveda a to iba za zaujimavy zaciatok. Potom dej upada do podpriemeru vratane "akoze" velkolepeho konca..
Thor (2011)
Film, ktorý po hodine sledovania vôbec nezaujme si nič ako 1* nezaslúži.
Chatroom (2010)
Samotný film aký taký nápad má len by nebolo na škodu trosku sa s tým pohrať. Minimálne by som aspoň z časti hľadal príčinu nečakaného odchodu otca od malého chlapca. Inak veľmi dobré spracovanie virtuálneho a reálneho sveta. Film ma celkom zaujal, len proste niečo v tomto filme chýba.