Recenzie (147)
Banshee - Requiem (2016) (epizóda)
Banshee, Pennsylvania .... suck my tit. Job tomu nasadil korunu. Skvělý seriál, bude mi chybět.
Banshee (2013) (seriál)
Co se mi zpočátku zdálo jako nízkorozpočtové Béčko, se velice rychle stalo těžkou závislostí. První série paradoxně nejslabší, ale i tak si to zaslouží 5. Poslední série byla z úplně jiného soudku, přesto mě nesmírně bavila. Opravdu skvělý seriál ....
Banshee - Jiná pravda (2016) (epizóda)
Job zpátky ve formě, ten závěr dílu neskutečně rozsekal.
Banshee - Tíha krásy (2016) (epizóda)
Z toho se stává úplný True Detective .....
Banshee - Úkaz z Bible (2016) (epizóda)
S obavami a nejistotou jdu na další díly. Zatím pěkný mišmaš - Proctor starosta Banshee a Brock si hraje na velkýho drsňáka ...
The Punisher - Špatný den (2019) (epizóda)
Konečně druhá série, jak sem si ji představoval. Testosteronem nabitý Frank převrátí město naruby, jen aby našel Billyho. Snad tempo nepoleví a směřujeme do kurva velkýho finále.
Banshee - Odplata (2014) (epizóda)
To myslí tvůrci vážně - jak se tam ti policajti hrabou v důkazech bez rukavic? To působí opravdu jako amatérismus. Ten Burton, to je role jako prase, takový drsňák, těžko si vůbec představit, že někdo takovou roli vezme :-D :-D .... Ale jako druhá sérka má dobrý grády, spokojenost a velká ...
Narcos: Mexiko (2018) (seriál)
Z původního Narcos zůstal jen soundtrack, jinak těžkej průměr ...
Dexter - Dress Code (2013) (epizóda)
Už je tam poněkud těsno - 3 vrazi v jedné místnosti, moc žvanění a málo napětí. Jak tohle nakonec skončí .... jsem napnutý jako kšandy jednoho kontrolora kvality v nejmenované firmě.
Dexter - The Lion Sleeps Tonight (2008) (epizóda)
Dexter v noci lovil a na mléko nezapomněl :-)