Recenzie (316)
Rallye smrti 2 (2010)
Hondě dobrý jako video film !!! Podle mě jeden ůplně z nejlepších :) , ale 1 je jednicka , ale Trejo byl Stathamovi dosti dobrým protivníkem ! :) -----------80%-----
Neporaziteľný Barbar Conan (2011)
Jason Momoa jako Barbar Conan mi přišel celkem v pohodě , efekty taky ušli , ale jak už to bývá originál je originál a Arnye je Arnye :)) ---45%----------
Všemocný (2011)
Super bomba prostě vše! Velký filmový zážitek - Suprový a dobří herci , totálně výbornej scénář POTLESK! 100%
Hlavne nezáväzne (2011)
Trapný film s dobrým základem ! Natalia Portman jako skvělá herečka se snížila na dost nízké dno :/ a u Ashtona to není překvapení další béčkový film ----------60 %----------
Nič len pravda (2008) (relácia)
NIC NEŽ PRAVDA = nad 100 000 ani ránu !! Celkem dobrý nápad , ale podle mě i něco dost nepravdivého ---------47%-----
Diabol nosí Pradu (2006)
Sexy A.H. a Meryl Streep v jedné z nejlepších rolí co jsem jí kdy viděl hrát nekompromisní šéfka má vypadat přesně takhle vystihla výborně svou roli a ještě k tomu to byl dobrý film ---------80%-------------
Terminator Salvation (2009)
JEN A POUZE : TERMINÁTOR BEZ ARNÝHO NENÍ TERMINÁTOR !!!! tedy , alespon pro mě !! /50%/
Divoký anjel (1998) (seriál)
Dnes sem to přepnul omylem na Slovenskou televizi a překvapilo mě to konečně telenovela v které je alespon kapka humoru !a ikdyž to na hodnocení nad 50% nemá tak či ták dávám 4 hvězdy a to hlavně kvůli tomu , že alespon 50% co hodnotili tento serial nevideli! 45%
Poliši (2010)
Sranda , akce = honba za kartičkou . Hodně vtipných a absurdních scén Bruce Willis jako ten "krutější" a Tracy Morgan jako otravný polda :) a pak S.W.Scott , který to taky celkem dodělával jak tam všechny sr.. vlastně obtěžoval :) a pak ta závěrečná scéna jak se tak v pitevně ta ženská skoro.... Zhrnutí Dobrá sranda , super námět , dobrá akce ---85%---
Mrázik (1964)
Pro mě suprový RUSKÝ ZÁŽITEK!!!! Jedna z mých oblíbených pohádek tohle je prostě kultovní pohádka!! -------------100%-----------