Recenzie (219)
Hlídač č. 47 (2008)
Pro mě bylo nesmírně těžké tento film ohodnotit.Nakonec jsem se rozhodl pro pět hvězd.Za parádní příběh který mě na konci neskutečně nasral,potom za Rodenův výkon a nakonec za dobře zvládnutou technickou stránku.
Prebudím sa včera (2012)
Nejlepší česká komedie za posledních několik let.
Tom a Jerry (1940) (seriál)
Jediný dětský seriál na který se můžu dívat dodnes.Pěkně zpracované téma a ikdyž se tam vlastně děje furt jedno a to samé pořád je to zábavné a člověk se u toho nikdy nenudí :)
Pišta a Fišta (1958) (seriál)
Když jsem byl malý tento seriál jsem měl velice rád.Teď když se řekne Pišta a Fišta projede mnou ta vlna nostalgie :)
Borat: Nakúkanie do ameryckej kultúry na objednávku slavnoj kazašskoj národa (2006)
Já jsem nemohl.Toto je tak vtipné že to nemá obdoby.Jsou tam vražedné hlášky a Cohen Borata ztvárnil dokonale.
Pád Tretej ríše (2004)
Životní výkon Bruna Ganze.Nejlepší německý válečný film co jsem kdy viděl.Je tak realistický až z toho jde strach.Hitlera ukazuje ve všech jeho tvářích.Neurotického šílence,židovského antisemitu a taky jako dokonalého herce kdy si před sekretářkama hraje na lidumila.
Piráti z Karibiku: Na konci sveta (2007)
Řekl bych nejlepší díl celé série.
Piráti z Karibiku: V neznámych vodách (2011)
Víceméně jsem se nudil.Příliš dlouhá stopáž.Kdyby se to o tu půl hodinu zkrátilo bylo by to lepší.
Válečníci - Richard Lví Srdce (2008) (epizóda)
Pěkně zpracované.
Temné patro (2008)
Na mne to působilo tak neslaně nemasě.Chvílemi dobré chvílemi špatné.Dívat se na to dalo.