Obľúbené seriály (9)
Spartakus (2010)
Červený trpaslík (1988)
Výborný seríál,nejvíce se mi líbil díl fotostroj času,tolik jsem se už dlouho nenasmál.
Simpsonovci (1989)
Ženatý so záväzkami (1987)
Můj nejoblíbenější sitcom.Nikdy jsem se u žádného sitcomu tak nenasmál.