Recenzie (1 573)
Dannyho jedenástka (2001)
Standardni remeslo, nic víc - nic míň!
Tady a teď (2018) (seriál)
Sem tam jsem se zasmal, ale po 4.dile jsem toho nechal. Nic extta zajimavyho
Jedna noc (2016) (seriál)
Vlastne nevim, co si o tom myslet. Je to hodne natahovany, vyvoj hlavni postavy ne prilis uveritelny, hezky se na to kouka, ale vlastne to nicim moc zajimavy neni.
Olive Kitteridgeová (2014) (seriál)
Tak tohle je takova nenapadna vec. Pani Coenova jako vzdycky skvela. Vec plyne, stejne jako to vsechno kolem nas. S nejakym smyslem?
Cizinec (1946)
Uz na tyhle stary veci, na kterych jsem kdysi uzjidel, nemam. Uz zacatek jak nazihunter nenapadne sleduje svuj cil, je nesnesitelny.
Bloodline - Série 2 (2016) (séria)
Prvni cast druhe serie je jeste snesitelna nastavovana kase, kde doznivaji pribehy serie prvni. V druhe puli se to ale rozpadne, postavy se zacnou chovat naprosto nepochopitelne a moc se uz na to neda koukat.
Velký hack (2019)
Myslim, ze tam nakonec neni mnoho faktu, ktere by clovek, ktery se zajima, neznal. Ale pro ty ostatni urcite dobre videt!
Leaving Neverland (2019)
Michael Jackson mi byl a je uplne ukradeny. A je mi vlastne jedno, jestli se nekomu zda svedectvi tech dvou kluku duveryhodne ci ne (a docela by me zajimalo, jak se da natocit neco podobneho, co neni vyhradne postavene jen na neoveritelne vypovedi obeti). Takze pro sebe: ten film pro me neni o MJ. Je o detske bezbranosti, sile, touze byt soucasti pohadky, zavirani oci pred realitou a naslednym bojem o moznost se na sebe podivat do zrcadla. Moc dobry.
Ozark (2017) (seriál)
Takovy pokus o novy 'Breaking Bad'. Nektere veci tam funguji, ale vetsina dojizdi na to, jak bezvychodnou situaci scenaristi vymysleli. A pak proste lecos skřípe. Posledni dily od toho flashback to bylo uprimne zoufaly. Ruth, agent - nepochopitelne reakce. Lidi, kteri se pecou kvuli 220V a tak
What Did Jack Do? (2017)
Tak Lynchovi definitivne hrablo, ale ja se furt bavil