Recenzie (1 572)
Nedotknutí (2019)
Vtipný. Dojemný (i když po americku). Rozhodně to stojí (za to).
To sa mi snáď len zdá (2023)
Velké překvapení (když Cage). Je víc než milé, když komedie funguje a je čemu se smát. Když neskončí (jako většina) blábolem, ale jako solidní drama, a když to má nějakou důležitou message o dnešku v podtextu. A Cage je úžasnej! (Jediná výhrada - konec mohl být o 10 min kratší.)
Buko (2022)
Cónová je nemožná. I Špalková hraje ho no. Jinak je to taková ta věc, co by měla na konci dodat jak jsou ty lidi a svět nádherný. Mno. Když nneni nic jiného...
Bosé nohy v parku (1967)
Víc jak 15 min jsem nevydržel.
Také krásne šaty (2018)
Hodně bizarní věc, která si dělá prdel z lecčeho. A do toho takové krásné šaty!
Irma Vep (1996)
Náměte Hong-Kong herečku a objevte vše o francouzském art filmu. Snad trochu zkrátit, ale jinak echtovni.
Piargy (2022)
Začátek a konec se moc nepovedl. Ale prostředek je o to silnější. Tomuhle se říká předurčení, osud a tak. Hustý
Zbrusu Nový zákon (2015)
Jsem úplně mimo. Ano, kus jsem prospal, ale stejně.... Aspoň kousíček významu!?
Evangelium podle Brabence (2014)
Je Brabence fajn vidět, ale moc se tam člověk nedozví. Je to jen o náladě.
Zákon Helena (2016)
Ty knížecí vhledy, jak je to o ničem?! Já tam vidím dost otřesný vhled do socioskupiny, která si všechno dovede obhájit. Relativizace hodnot v přímém přenosu. A není tohle podmínkou jakéhokoli zla? Absolutní trvání na sadě hodnot a nebo zlo! A naopak o tom, že ti co chtějí k tomu nepotřebují nutit. Ale alespoň ocenění potřebují!