Obľúbené filmy (8)
Pán prsteňov: Návrat kráľa (2003)
Avatar (2009)
Na vlásku (2010)
Ako si vycvičiť draka (2010)
Hviezdny prach (2007)
Escape from City 17 (2009)
Assassin's Creed : Lineage (2009)
Kronika (2012)
Tomuhle filmu dávám zasloužené plné hodnocení. Proč? První důvod je ten, že telekineze je jev pro mě strašně lákavý a pokud to tak řeknu, je to i mírná vášeň (ne, neprovozuju to). Další důvod je takový, že hlavní hrdinové příběhu nepřemýšlí o tom, jak s takovými schopnostmi spasit svět a protože je to banda puberťáků, využívají svojí sílu spíše for fun. Třetí důvod? Závěr filmu je, alespoň pro mě, neskutečně mrazivá záležitost a zážitek, který si v hlavě na delší dobu uchovám. Pokud by se naskytla příležitost natočit druhý díl, jen to uvítám.