Obľúbené filmy (10)
Klub bitkárov (1999)
Geniálne!
Oddělen (2011)
Smutné a tak trochu aj nádherné..
Mafiáni (1990)
Čas prebudenia (1990)
Big Lebowski (1998)
Prelet nad kukučím hniezdom (1975)
Forrest Gump (1994)
Mys hrôzy (1991)
Seber prachy a zmiz (1969)
Control (2007)
Pocta k legende Joy Division, pocta ako sa patrí, užasné spracované, úžasná atmosféra, pan Corbijn klobúk dolu, som rád že si sa na to dal. Film v ktorom by som si chcel zahrať, .......Curtisa.