Recenzie (55)
Umenie zapadnúť (2011)
Na Highmora se můžu koukat jen v továrně na čokoládu, tady to bylo utrpení, ikdyž hrál dobře. Emma Roberts výborná, celkově se to bude líbit spíš teenagerům, kteří si často prochází tím samým.
Zoolander (2001)
Nejvtipnější kravina na světě.
Pýcha a predsudok (2005)
Trochu jsem nepochopila pobláznení, které film v mém okolí vyvolal. Průměrný, nudný snímek s nevýraznými postavami.
Fantóm opery (2004)
4* především za skvělé obsazení, výpravu a perfektní hudbu
Ako som spoznal vašu mamu (2005) (seriál)
Posledních pár sérií je jen zbytečným natahováním. Ted mi začal lézt hrozně na nervy a člověk na to kouká už jen ze zvyku a že jen čeká, jak to dopadne. První série 5/5
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
86. nejhorší seriál - 142. nejoblíbenější seriál :D Češi teď prostě neumějí dělat seriály, scénáře, ani pořádně hrát. Hrůza. Snad to někdy skončí.
Krvavý román (1993)
Super parodie, nasmála jsem se moc.
Český slavík Mattoni 2011 (2011) (relácia)
Tohle jsou ankety na houby, kdy akorát lidi jako blbý utrácej peníze za to, aby podpořili "umělce", o kterym celej rok není slyšet a jehož hudba se ani nedá pořádně poslouchat. Kromě Charlie Straight tam neměl snad nikdo úroveň a volit Kabáty nebo Koblíčky, Žita či Vondráčkovou .. trapnej českej showbyznys.Propadák.
Glee (2009) (seriál)
Hudba skvělá a komedie taky dobrá :)
Twilight sága: Úsvit - 2. čast (2012)
Bitva na konci mě dostala, 4 hvězdičky pro vylepšení hodnocení kvůli docela nepochopitelného "odpadu".