Recenzie (11)
Invaze v kanclu (2022)
Chtěl jsem napsat recenzi, ale pak jsem si uvědomil, že to za to nestojí...
Vikingovia 2 (2008)
Ta poloumytá kérka ve sté minutě mě pobavila :) Chudák Freya :-D
Mad Max: Zbesilá cesta (2015)
To si děláte prdel? O čem že byl děj? Létající kytara? Kdybych ty peníze za lístek spláchl do záchoda tak, bych alespoň neodcházel z kina naštvanej.. chcete strávtil večer? U Mad Max určitě né...
Megapiraňa (2010) (TV film)
:-D :-D :-D nic víc se dodat nedá
Bastardi 3 (2012)
Nejsem rasista, ale tohle se v našich školách opravdu děje..a když to někdo ukáže a vynese na světlo tak se najdou tací, co to považují za odpad. Jedna věc je důležitá, nemůžeme všechny házet do jednoho pytle.
Milý John (2010)
Ze začátku mě film nějak zvlášť nezaujal..ale po úvodní půlhodině se vše změnilo...má to hloubku i životní příběh. Můj tip: ti co filmu dali dvě a hůře hvězdiček hodnotili film, který neviděli celý.... Moju jen doporučit.
Charlieho anjeli 2: Na plný plyn (2003)
No, kdykoliv na toto narazim v TV, musím hvězdičku ubrat..parodie na parodii...
Diabolský Santa (2005)
No co dodat...tak trapné, až je to vtipné....nic víc k tomuto kousku říct nemůžu....Santa je velice dobře zpracovaný,ale to je tak všechno na co se dá dívat. No myslím že jednou a dost.
Tajomstvo starej bambitky (2011) (TV film)
Nejlepší nová a aktuální pohádka která se opravdu podařila natočit. Přeji Ivošovi ať se mu dáří co nejvíce takové filmové produkce na kterou se spousta lidí rádo dívá opakovaně
Posledný bozk (2006)
Opravdu film, který ukazuje život z té druhé stránky.... Jak je možné kvůli špatným rozhodnutím zkomplikovat celý život a to né jen sobě.