Recenzie (2 109)
Sharkdogův úžasný Halloween (2021)
Dávám si jednu hvězdu, že jsem to dokoukal dokonce!
Dianina svatba (2020)
Sousedská komedie, která nikterak nenadchla.
Navždy mladá (2015)
Lehce předvídatelná lovestory, s alespoň trochu zajímavou zápletkou.
Meno (2012)
Nejsem příznivec konverzačních filmů, ale tahle jednohubka z Francie mi celkem sedla. Našli se tu i velice vtipné momenty.
Ace Ventura 2: Volanie divočiny (1995)
Chabá "dvojka" zvířecího agenta. Nutno dodat, že ani původnímu Venturovi jsem na chuť nepřišel, ale tohle bylo opravdu hodně špatné, jak po dějové stránce, tak i po té komické.
Resident Evil: Infinite Darkness (2021) (seriál)
Animace vskutku úžasná, ale dějově velmi nezáživná.
Resident Evil (2002)
Tohle byly v době mé začínající puberty legendární zombie záležitosti!
Resident Evil: Apokalypsa (2004)
Tohle byly v době mé začínající puberty legendární zombie záležitosti!
Chůva na zabití: Krvavá královna (2020)
Hodně chabé pokračování geniální "jedničky".
Chůva na zabití (2017)
Tohle jsem nečekal. Neskutečná krvavá zábava.