Recenzie (35)
Babička (1971) (TV film)
tron to už napsal, amen.
Jan Žižka (2022)
Červi a lev.
Hostinec „U kamenného stolu“ (1948)
Přehršel hlášek 😀 Slušivé 4 hvězdy pro tuto komedii.
Novembrová romanca (2001)
Souhlasím, že závěr je takový nedotažený a člověk čeká, že tam ještě přeci musí něco být dovyprávěno. No ale jinak je to krásný film a pro mě silný kvůli tomu, že jsem něco podobného zažil. Myslím, že takových protikladných vztahů je na světě hodně i bez příčiny. Kdo zná, toho to osloví.
Unesené (2013)
Intimidating.
Mimoni (2015)
Strop
Rambo II (1985)
Zvyšuju na 100 %. Zřejmě nejlepší akčňák všech dob, má to všechno.
České fotbalové legendy - Tomáš Ujfaluši (2021) (epizóda)
Tento průřez Ujfalušiho kariérou jen dokázal, že Tomáš mezi fotbalové legendy opravdu nepatří. Místo omluvy se většině svých průšvihů směje.
Beethoven 2 (1993)
Nedělní dávka roztomilosti. Jinak dost nuda.
Nákaza (2011)
Tvůrci odhadli budoucnost neuvěřitelně přesně. Nicméně nebýt Covidu, film bych ani nedokoukal. Nuda.