Recenzie (469)
Akt (1997) (divadelný záznam)
Geniální humor v podání opravdových osobností české scény....... "Pravím-li," řekl Jára Cimrman, "že existuje toliko okolní svět a neexistuji já, neznamená to, že nejsem ve vnějším světě vůbec patrný. Existence a patrnost jsou totiž dvě naprosto různé věci."
Wipeout - Súboj národov (2011) (relácia)
Tak něco tak trapného jsem snad opravdu ještě neviděl.......Hrůza děs a co víc, všechny ostatní národy aspoň předvádí nějaké výkony, zatímco naši a slováci jsou akorát pro srandu a posměch....ODPAD!!!!!
Rosemaryino dieťa (1968)
Možná že až příliš zdlouhavé... ale vynikající atmosféra vše vynahrazuje. Navíc skvělý herecký výkon Mii Farrow. Klasika
Rivali (1996)
Míčku proč si nechtěl jít domů!.....:) Skvělá komedie s výborným Sandlerem, která mě vždy připraví dobrou náladu!
Táto krajina nie je pre starých (2007)
Můj nejoblíbenější film od Coenovců... Vynikající atmosféra, skvělý Tommy Lee Jones a ještě lepší Javier Bardem, takhle "chladně" vystupujícího darebáka jsem v žádém filmu ještě neviděl.
Top Gear (1978) (relácia)
Partička skvělých komiků, kteří se výtečně doplňují, navíc obohacené tajemným Stigem :). Pro člověka, který má rád auta jasná volba! Pro člověka, který auta tak nějak nežere stále správná volba!
Múmia (1999)
Sympaťák Brandan Fraser a skvělá Rachel Weisz, to prostě musí fungovat, navíc když se dotoho vloží nějaká ta mumie......
Čierni baróni (1992)
Velká česká klasika s plejádou asi těch nejlepších herců minulého režimu. Skvělá satiricky pojatá komedie.
Dedičstvo alebo Kurvahošigutntag (1992)
Co k tomu říci? Snad jen kurvahoši já ten film prostě miluju!!!
Zodiac (2007)
Skvělé krimi, které mě po celou délku své dvou a půl hodinové projekce udržovalo v napětí. Můj oblíbený Jake zahrál, jak jsem na něj zvyklý a ostatní herci se v žádném případě nenechali zahambit....a Fincher znovu dokázal, že točit umí a jak dobře.