Obľúbené seriály (8)
Simpsonovci (1989)
Legendární záležitost, tady snad víc nejde napsat. Nikdo už nikdy nevymyslí lepší animované cokoliv...
Griffinovci (1999)
Ano ano, takovéhle věci fakt žeru. Některé hlášky mě fakt rozesmějí k slzám + ta spousta narážek a vtípků na jiné seriály, filmy, prostě celou popkulturu.
Futurama (1999)
Komparz (2005)
Další super sitcom s naprosto originálním humorem z originálního prostředí + účinkování velkých "stars" tomu dodává další rozměr.
Black Books (2000)
Červený trpaslík (1988)
Klasika klasik. S odstupem času a dalším zhlédnutím musím zvýšit hodnocení.
Californication - Orgie v Kalifornii (2007)
Tak tohle je drsné a dekadentní. Ale dobré. Zatím mě to baví, a moc :)
Daria (1997)
Tahle holka je moc v klidu. Škoda, že takových v reálu moc není :p