Recenzie (200)
Hitman (2007)
Fascinující zážitek............
Amazing Spider-Man (2012)
Velké sklamání!!!!!!Tohle jsem nečekal že pověst Spidermaa tak potopí....A to jsem se tak těšil...Nedoporučuji se na to dívat ubohost vážně.
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
Hezká podívaná.......Až na tu spoustu filmových chyb ale vážně spoustu.......tak jen pár dám 1-řidič vrtulníku vyzkočí a sou zavřené dveře přičemž T1000 je v dalším záběru zavírá. 2-Arnold v hospodě drží nůž za ostří a přitom do motorkáře ho pichá a drží ho za rukojet. 3-John po schodišti běží dole dvakrát kolem dveí LEVEL2 4-motorkář který spadne na vařič.tak jde viditelné jak tam z hadičky pouštějí páru. to by stačilo myslím ne :-D
Péčko pre začiatočníkov (2003)
Nehorázná kravina podložená na sexualní pokus o film......
Divoká rieka (1994)
Od malička jeden z nejoblíbenějších filmů,a trvá to doted
Aljoša Popovič a Tugarin Zmej (2004)
Jednou se na to dá podívat
Počiatok (2010)
No není lehký tohle zamotaný kolo pochopit a to už ani po 5 pivech
Ja, legenda (2007)
Jsem rád že to dopadlo takhle né koncem že všichni jsou živí....
Muži v čiernom 3 (2012)
O žádné překvapení se u mě nejednalo to co jsem chtěl mi tenhle snímek dal paráda!
Kontraband (2012)
Mark Wahlberg 10000000% to je borec