Posledné recenzie (11)
Banshee (2013) (seriál)
A to jsem si tenhle seriál pustil jen tak, aby mi zaplnil mezeru večer, vůbec nic jsem od něho neočekával a nakonec se z něj vyklubala směs Californication, Walker texas rangera a tak trošku i Prison break. Jen tak dál, hlavně neubírat na plynu, byla by to hrozná škoda.
Yeopgijeogin geunyeo (2001)
A já jsem myslel, že jen Jihokorejky mohou dostat Alzheimera v ranném věku a přitom i ony mohou mít i v ranném věku vcelku velké pozadí. Na první pohled možná film pouze o zvracení, pití a vyhrožování smrtí, na ten druhý je naprosto dokonalý, ukazuje sebeobranu lidské duše a jejího těla před započetím něčeho nového a taky je důkazem toho, že ne vždycky všechno je takové, jak to vypadá. Teda až na to zvracení.
Moneyball (2011)
Hned na úvod musím napsat, že mě tento film velice zklamal a je mi jasné, že Oscara nejspíš nedostane. U mužské populace to nezachránil ani Brad Pitt, u té druhé části populace ale nejspíš bodoval. Žádnou z dam, slečen i ještě mladších děvčat nenechala jistě chladnou jeho šusťáková souprava. Zpočátku filmu jsem si myslel, že hraje latentního homosexuála a možná tomu tak skutečně bylo, i když režisér takovou variantu asi nepředpokládal. Možná až moc jsem očekával. Jediné, co celý film vyzdvihlo až ke třem hvězdičkám, je píseň, kterou složila dcera Billymu a on si ji na konci filmu pouští v autě.