Obľúbené seriály (10)
Simpsonovci (1989)
Prison Break: Útek z väzenia (2005)
Ženatý so záväzkami (1987)
Nejlepší komediální seroš jaký znám.Husté hlášky skvělá rodina není co dodat prostě Cool :-)
Krok za krokom (1991)
Bratstvo neohrozených (2001)
Walking Dead (2010)
Byl bych pro kdyby to klidně mělo dílů ja Tak jde čas
Pacifik (2010)
Hospoda (1996)
Neexistuje tv program který vysíla hospodu a já bych se na to nedíval.Na tohle se dá dívat pořad dokola to nemá chybu