Recenzie (42)
Kuchynské dôvernosti (2005) (seriál)
Vydržela jsem jen pět dílů, tak možná nemám právo hodnotit. Knihu Anthonyho Bourdaina jsem četla a líbila se mi, oproti seriálu z ní totiž dýchá posedlost jídlem a vsím, co s ním souvisí...a všechny ty skopičiny kolem vycházejí nejen z mládí hrdiny, ale i z doby, ve které se to všechno odehrávalo - na konci 70. a v průběhu 80. let to muselo být divoké. Bohužel seriál vše posouvá jinam, když je nadčasový a soustředí se jen na situace, kdy si všichni chtějí za každou cenu užít, a na vtípky, které nejsou vtipné.
Třicet dva krátkých filmů o Glennu Gouldovi (1993)
Geniální, sérií krátkých filmů se člověk dozví a pochopí víc než prostřednictvím biografického filmu.
Prezidentské volby (2012) (TV film)
Skvělá Julianne Moore. Skvěle napsané charaktery a dost uvěřitelné, až to děsí, že americká politika může být v něčem ještě amatérštější než ta česká.
Terapia láskou (2012)
Ta třetí hvězdička je pro Jennifer Lawrence - byla skvělá, jinak film na můj vkus dost podivný. Asi jsem až moc normální.
Argo: Nebezpečný útek (2012)
Jeden z nejnapínavějších filmů, co jsem viděla, i když jsem už znala konec!
Sherlock a Watsonová (2012) (seriál)
Johnny Lee Miller nemá v porovnání s Cumberbatchem dostatek šarmu ani geniality a Aidan Quinn je v roli detektiva skutečně hloupý...když ale odhlédnu od toho, že bych se měla dívat na americkou verzi Sherlocka, tak jako detektivka s lehce divným amatérským vyšetřovatelem je to slušný průměr. Kdy už konečně bude ta třetí série britského Sherlocka!!!??? Druhá série zachovává kvalitu a navíc, jak si člověk zvykne, že je to moderní detektivka z New Yorku, nezbývá než přidat jednu hvězdičku...
Začarovaní (2007)
Slušně povedené propojení starších pohádek se současností..některé hodnoty, lidské vlastnosti i situace zůstávají stejné bez ohledu na okolnosti a moderní verze je dnes asi přístupnější a stravitelnější než klasická Sněhurka (nic proti).
Z hrdze a kosti (2012)
Příjemně syrový film o hledání schopnosti milovat.
Avatar (2009)
Škoda, že jsem neviděla ve 3D, ale možnosti naznačovala i obyčejná televizní obrazovka :-).
Blue Valentine: Milostný príbeh (2010)
Po čtrnácti dnech přemýšlení o filmu jsem přidala ještě hvězdičku. Ne kvůli tomu, že by byl dokonalý, ale hlavně proto, že hned nevyvane a nutí uvažovat nejen nad postavami a dějem, ale obecně nad tím, co je v životě dost a co moc málo, i když si to stejně každý přeje. Vynikající Ryan Gosling, jakoby to byly dvě různé osoby, tak dokázal vystihnout proměnu. A chvála scénáristovi i režisérovi, že neměli nutkání všechno dopovědět a nechali prostor právě pro uvažování, co to všechno pro mně znamená.