Recenzie (251)
Soudkyně Barbara (2015) (relácia)
Mrda! :D
Očista (2013)
Ve Francii a Itálii by se měli inspirovat!
Klik (2006)
Absolutní fanda Sandlera rozhodně nejsem, ale jako večerní oddechovka se mi tohle hodně zamlouvalo!
Lovec jeleňov (1978)
Koukat hodinu na dementní svatební oslavu ve filmu o Vietnamu mě donutilo zbytek velmi rychle projet. Dokonce jsem zjistil, že jsem o nic nepřišel. Nejhorší drama s de Nirem, co jsem měl možnost "vidět".
Historky hrůzy (1962)
Atmosférou nezaměnitelné!
Divoké historky (2014)
Od nadprůměrných povídek přes průměr až k podprůměru. Poslední svatební povídka mě vůbec neoslovila a docela i nudila, už to bylo přes čáru.
Taxi do Tobruku (1960)
Smutné, vtipné, hezké... Těžko tenhle film někam zařadit, ale rozhodně stojí za vidění!
Kingsman: Tajná služba (2014)
Stupidní jednohubka s pár solidními hláškami. Tohle není můj šálek čaje.
Parfum: Príbeh vraha (2006)
Velmi dobře koukatelný film, který v sobě nese opravdu kouzlo parfému. Nevím proč, ale člověk se od něho nemůže odtrhnout.
Čo sme komu urobili? (2014)
Bez přemýšlení je to parádní komedie. Když si divák uvědomí, že to není daleko od reality, tak už to tak vtipné není.